buah hati pengarang jantung





assalamualaikum...di sini kome ingin perkenalkan ank2 sedaraku yg tiut miut...hehe...lau ase nk teng0k, silakan...lau x sudi it's ok...;) 


em, ini anak sedara sulong kome :

nazrul ezani darwish

ni plak I am number tw0...hehe :
ammar izzuddin


haa, gambo ni saje nk gurau2 manja, bkn buli taw...ni tok untuk elak dari tangisan yang berlanjutan (khusyuk dia main) :
jgn marah maksu ek darwish...hehe
terimalah panahan mataku

masa ni ammar bru 1 / 2 bln, tp skarang dah 7 bln and lau nak taw amar ni jela yg ada lesung pipit...napelah maksu xde... *_* 



aku hero malaya :
apa pandang2




hai....di sini kome selitkan gambo kucing terakhir yg penah kome bela,comey x??? hehe...tp skang meicik ni dh xde...x-cdent sudah... :
ni meicik kesayangan....@_@



kalau balik rumah...ni lah yang menjadi peneman and penghibur kesunyian...kalau ase dah hampir tension wat keje bek pegi main ngan diorang....komfirm hilang ketensionan tue...lepas dr tu lau nak bg assignment byk2 pon xpew...hehe.............







3 comments: