Final Exam . . . . IT'S DONE!!!



Assalamualaikum... ツ

Alhamdulillah.....akhirnya final exam untuk sem 4 dah berjaya aku harungi... Ehm, tok sem 3 ni aku amik 8 subjek, semua subjek tu memang terbaik la terutamanya JAVA, WEB & ORIENTALIS...huhu. Untuk pengetahuan korang Java dan WEB tu antara subjek yang aku minat ツ hehe...mau x minat kalau aku sendiri yang minta kos Pengajian Quran dengan Multimedia nie....haha, besttt! Harap2x segala usaha, titik peluh, perahan otakan dan kesemua keusahawatiku masa final exam tu dulu berbaloi. Korang doakan lah aku dapat  tingkatkan pointer aku ni ek...hehe (>_^). 


Semalam, 26-6-2013 : 
      Aku dah selamat mengangkut barang2x aku dari asrama yang mana mengandungi barang2x peribadi mahupun yang x berapa nak peribadi. Dari Nilam Court menuju ke Sutera Indah, fuhhh sayang sangat nak tinggalkan Nilam...at sana sejuk, aman damai dan memang selesa laa cakap... ツ Dekat Nilam Court tu dulu ada tasik taw, tapi sekarang tasik tu dah dibenamkan (#sinonim: terkambus/tertanam) sebab diorang nak wat supermarket. Tapi walaupun tasik tu dah xde, pemandangan at sana memang THE BEST! kalau x percaya mai datang Nilam Court,Nilai, Negeri Sembilan ... ツ 

RUMAHKU @ nIlAM cOUrt
Okey....selesai di situ. Sekarang ceritanya...aku sudah berada di rumah memberku, menumpang di rumahnya untuk beberapa hari ni...kalau nak duk nilam dah x boleh, sebab dah kena halau, huhuu... Exam dah habis, nape aku x balik kampung ek??? Emmm, jawapannya aku ada program pada 28 - 30 haribulan ni. Under Sekretriat Rakan Muda USIM...program anak-anak ngan ibu bapa & family angkat...hehe... petang ni ada meeting...so, aku rasa sampai sini dulu coretanku...nak jemur baju, makan2x, qailullah dannnnnnnnn meeting. Urmmm, bubye u allzzz ツ ASSALAMUALAIKUM W.B.T.

No comments:

Post a Comment