KIKI LALA


kotak??? ada apa ngan kotak ni?
haa....kalau korang nak taw dalam ni ada anak rusa....hehe...kami taruk mereka dalam kotak ni, sebab nak cuci tempat tidur diorang...klu anda rasa pelik dengan al-kisah ni, teruskan mmbaca ek (n_n)

                                                                                          ok, yang sebelah kiri ni laa sangkar mereka....comel kan??? hehe....(mesti korang kata : "macam tipu je dia ni...tak kan anak rusa duduk dalam sangkar ni?") hehe...memang tipu pon...sape suruh caye (>_<)    
Emmm...agak2 binatang apa sebenarnya??? cer teka....

Dapat teka tak? mesti tak kan...........kan...kan...kan..! okay, mai ana bagitau, ni sebenaunya umah hamster. abang ana ada 2 ekor hamster, cute sesangat. Nama-nama beliau pon cute "KIKI" & "LALA"....hehe. 
                                             
                           

First dapat tau abang ada hamster...mcm x caye je...sebabnya abang saya ni xpernah2 pulak menyatakan yang dia nak beli hamster... Apabila diselidik, disoal siasat and segala-galanya barulah tahu...he got present on his belated birthday. Untung laa dia, ada orang bagi hadiah an..dua ekor hamster lak tu...(@_@) huhuhuu...

kiut je tidornya

ini pon sama. Hai laa KIKI LALA

first time pegang haiwan ni...eeeii gerun


Okay...sampai di sini sahaja ceritera hamster abang ku...camne? berminat tak, nak pelihara? hehe...comel kot, baik cuba... Untuk yang terakhir kali, terima kasih kerana sudi menjenguk ke blog ILTIZAM AL-HAWA maap dipinta jika gurauan saya ter"over dos". Sila datang lagi ek...jangan lupa tinggalkan komen anda *_* 

Wassalamualaikum


2 comments:

  1. hehe...untung laa ada org spesial yg baik ati ^_^

    ReplyDelete